הבלוג: לטיול יצאנו (הטיולים של סוזאן) מאת: סוזאן תם 91412
פגשנו, שחר בן השמונה ואני את יהלי ומלי (נכדה וסבתא) בסוכת הנשיא (הנמצא על שביל ירושלים אשר צעדנו עליו) וכשמלי שמעה את סיפורי הטיולים שלי היא ביקשה שאשתף בידע שלי, אז הנה, לאחר חודש החלטתי לפתוח בלוג ומדי פעם, כשהזמן יאפשר, להעלות מסלולים ומקומות מעניינים בהם ביקרתי, כך שתוכלו גם אתם. טיול נעים

פארק יקום - שביל נחמד בצהרי היום

3496
פורסם: יום ד - 29/2/2012
אזור:מישור החוף וגוש דן חבל ארץ: הרצליה, נתניה ומישור החוף

שקד, עוד מעט בן ארבע, ביקש טיול ושוב התחזית צפתה סיכוי לגשם, שחר בן השמונה הצטרף אלינו. בחרתי לצאת למסלול המעגלי בפארק יקום ביום שישי בצהריים. פשוט, קרוב לבית (עבורנו) וכל פעם חווים חוויות חדשות במסלול חביב זה. חנינו לפני הכניסה לפארק הפרטי (אליו הכניסה אסורה – על פי השילוט), והלכנו ברגל לתחילת המסלול האדום, המשכנו במסלול השחור (לכיוון מזרח) אשר מגיע חזרה עד הכביש וחברנו שוב לרכב.

בתחילת דרכנו טיפף מעט, ועלצנו כי יהיה לנו שוב טיול גשם, אך לשמחתנו וקצת לאכזבתנו (בכל זאת עלצנו רגע לפני כן) השמש יצאה מבין העננים והיה מזג אויר נהדר לטיול אחר צהריים.

כרגיל, פגשנו באגם דייגים, דייגת אחת שיתפה אותנו בחוויות הדייג באגם: סוגי הדגה, תקופות בהן מומלץ  לדוג, סטטיסטיקות הצלחה בדייג ועוד. מרחוק ראינו ח'ברה דגים עם סירת משוטים ורשת – מה שמאוד הרגיז היות וזה מרוקן את האגם במהירות מהדגים שבו. הילדים התעניינו מאוד בדייג ואני נזכרתי בסיפורי היציאה לדיג שלי עם אבי ז"ל כשהייתי ילדה קטנה בדנמרק (דגנו בתוך אגמים קפואים). הדייגת החביבה הראתה לנו את שני דגי הבורי שהצליחה לדוג ואנחנו החלטנו שנבדוק קניית ציוד דיג והצטרפות לספורט חביב זה.

המשכנו בדרכנו בין השלוליות, פגשנו רקפות, טיפסנו על גבעת הכורכר וצפינו על הסביבה, פגשנו משפחה נחמדה ועצרנו לצילומים הדדיים ומצאנו פינה נעימה בה עצרנו לתה חם וטעים עם נענע, למון גראס ולואיזה. בתחילת הירידה מהגבעה (בפינה הדרום מזרחית) פגשנו את אירוס הארגמן במלוא הדרו ומשם בין המטעים והשדה הירוק חזרנו מרוצים ביותר לרכב.