ג'ימליה - ימי כיף וגיבוש אתגרי

073-782-3833
טיולי טרקטורונים, טיולי ריינג'רים, טיולי ג'יפים, סנפלינג, פארקי חבלים, הפקות אירועים, ארוחות שטח
חברת ג'ימליה טיולי טרקטורונים מציעה טיולי טרקטורונים וריינג'רים באזור עמק חרוד, עמק יזרעאל ועמק המעיינות - עמק בית שאן, למרגלות הר הגלבוע.
החברה מתמחה באירגון ימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות, המשלבים טיולי טרקטורונים וטיולי ג'יפים, טיולי אופניים, מגוון סדנאות ופעילויות ODT, סנפלינג וטיפוס קירות, פארקי חבלים, כתבי חידה, ארוחות שטח ועוד...

במתחם החברה ישנה חנייה גדולה ופינת המתנה מטופחת ומרווחת. לכל קבוצה מתלווה מדריך מקצועי אשר דואג להעביר תדריך בטיחות מקיף טרם היציאה לטיול וכן הסבר על תפעול הכלים והתנהגותם בשטח. אותו מדריך מלווה את הקבוצה לכל אורך הדרך ומפלפל את הטיול בהסברים וספורים מעניינים על האזור.

הוראות הגעה

כתובת: קיבוץ בית השיטה

לבאים מכיוון תל אביב נוסעים בכביש הסרגל (65), פונים ימינה בצומת הסרגל (צומת אחד אחרי צומת מגידו) לכביש 675. ממשיכים כל הזמן ישר עד צומת נבות. שם פונים ימינה לכביש 71 עד הפנייה שמאלה לבית השיטה. לבאים מכיוון צומת גולני יש לפנות שמאלה בצומת נעורה לכביש 716 לכיוון עין חרוד. ממשיכים ישר עד לצומת יששכר שם פונים שמאלה ומתחברים לכביש 71. נוסעים ישר עד הפנייה שמאלה לבית השיטה. לבאים מכיוון נצרת יש להכנס לתוך עפולה ולעקוב אחר השילוט לכיוון בית שאן. עולים על כביש 71 וממשיכים ישר עד הפנייה שמאלה לבית השיטה. לבאים מכיוון כביש הבקעה נוסעים לכיוון בית שאן, פונים לכביש 71 לכיוון עפולה ונוסעים ישר עד הפנייה ימינה לבית השיטה.

שעות פתיחה

07:00-17:00 א' - ה' 09:00-17:00 ן' סגור בשבת !