קופון מאתר טיולי

שביל התפוזים - פארק לילדים

לכל האטרקציות
שביל התפוזים - פארק אתגרי לילדים
השילוב המושלם בין יום כיף לכל המשפחה ובילוי בחיק הטבע.
שביל התפוזים הוא פארק שעשועים ייחודי מסוגו, הממוקם בתוך פרדסים ירוקים ופורחים, שכל מתקניו המקוריים תוכננו ונבנו בעבודת יד. המתקנים ידידותיים להורים וילדים כאחד.

סוג האטרקציה:  קטיף עצמי , סנפלינג / טיפוס קירות , פארק משחקים , אטרקציות בטבע , תיירות חקלאית , אטרקציות לקבוצות ואירועים , פארק מים / חוף רחצה
חבל ארץ:  השרון, חדרה, קיסריה
  הדפסה
הוסף למפת הטיולים שלי
צרו קשר צרו קשר צרו קשר
SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player. Get Flash.

מידע נוסף

שביל התפוזים הוא פארק שעשועים ייחודי מסוגו, הממוקם בתוך פרדסים ירוקים ופורחים, שכל מתקניו המקוריים תוכננו ונבנו בעבודת יד. המתקנים ידידותיים להורים וילדים כאחד. הפארק משתרע על שטח של 9 דונם ומהווה פינת חמד בתוך המהומה האורבנית.

הפארק פתוח בשבתות, חגים וחלק מהחופשים, מהשעה 10:00 (שעת הסגירה משתנה בהתאם לעונה).
בימים גשומים הפארק סגור.

בתקופה זו, בנוסף לבילוי במתקני הפארק, אתם מוזמנים לקטיף הדרים משפחתי. יוצאים לקטיף ב- 12:00 וב- 14:30. האכילה חופשית, הוצאת פרי מהפרדס - בתשלום. הקטיף מיועד לאורחי הפארק בלבד.

המתקנים ב"שביל התפוזים" נבנו על ידי מקימי הפארק בין עצי התפוזים, מעליהם ובצילם, תוך מתן תשומת לב מירבית לפרטים הקטנים ושימוש בכמה שיותר חומרים מן הטבע. בכניסה למתחם ממוקם בית אריזה ישן מימי התורכים אשר שופץ והפך לבית קפה להנאת הגדולים.

אטרקציות הפתוחות לאורך כל השנה : מכוניות חשמליות, מתקני טיפוס אתגריים, פסגת הפחד, מיני גולף, נדנדת טרזן, טירת הינשופים, קרוקודילי, נגריה לילדים ועוד..
אטרקציות הפתוחות רק בעונת החורף: הר טיפוס מתנפח, קטיף הדרים משפחתי.
אטרקציות הפתוחות רק בקיץ: בריכת ילדים גדולה, תעלת מים לשייט קיאקים, 'מיימבה' - מתחם השפרצות מים, 'שטופותי' וחדר גשם.

במהלך השבוע מתקיימים במקום אירועי חברות, מסיבות משפחתיות, ימי כיף, סדנאות ועוד.

קסמו של "שביל התפוזים" נולד מתוך החלום ליצור מקום בו האדם מכבד את הטבע כמו גם את האדם שלצידו. אנו מזמינים אתכם ליהנות ולהתרגש ממגוון האטרקציות שבמקום. בשביל הילדים, בשביל החגיגה, בשביל החוויה ובעיקר בשביל הנשמה.

בקרו באתרינו האקטיבי : http://www.shvil-hatapuzim.com

חברים שלנו? ספרו שהגעתם מאתר טיולי!

איך מגיעים

הבאים מכביש החוף

יורדים במחלף קיסריה (סימן הכר: ארובות חברת החשמל) לכיוון עפולה (כביש 65).
ממשיכים כ- 4 ק''מ עד תחנת הדלק הראשונה מצד ימין (תחנות של דור- אלון ודלק).
בכניסה לתחנה שלט גדול "שביל התפוזים" המפנה לדרך המובילה לפארק (פניה ימינה).

הבאים מהכביש הישן (כביש 4)

מדרום לחדרה -
עוברים את חדרה, ממשיכים עד צומת נחל חדרה, פונים ימינה לכיוון עפולה (כביש 65),
נוסעים כקילומטר עד תחנת הדלק הראשונה מצד ימין (תחנות של דור - אלון ודלק).
בכניסה לתחנה שלט גדול "שביל התפוזים" המפנה לדרך המובילה לפארק (פניה ימינה).

מצפון לחדרה -
נוסעים דרומה עד צומת נחל חדרה, פונים שמאלה לכיוון עפולה (כביש 65), נוסעים כקילומטר עד תחנת הדלק הראשונה מצד ימין (תחנות של דור – אלון ודלק).
בכניסה לתחנה שלט גדול "שביל התפוזים", המפנה לדרך המובילה לפארק (פניה ימינה).

הבאים מכיוון עפולה (כביש 65)

עוברים את רמזור המרכז המסחרי גן שמואל, ממשיכים ישר, עוברים רמזור נוסף נוסעים כ- 500 מטר עד ירידה ימינה לדרך רחבה. שלט גדול "שביל התפוזים" מפנה לכיוון הפארק.

הבאים מכביש 6
יורדים במחלף עירון ופונים שמאלה, אל כביש 65 לכיוון חדרה.

שעות פתיחה

פתוחים כל יום א' - ש'
א - ה' + ש': פתוח בכל יום מ: 10:00 - 18:00
יום שישי - 10:00 - 16:00
ובימים גשומים אנו סגורים.

מחירים

כרטיס כניסה לילד (גילאי 2-15) - 64 שקלים
למבוגר (15 ומעלה) ולפעוט (שנה עד שנתיים) - 42 שקלים

מפת האזור ונקודות עניין סמוכות

טוען מפה
הצג במפה גדולה עם מידע נוסף מסביב הצג במפה גדולה עם מידע נוסף מסביב  הצג במפה גדולה עם מידע נוסף מסביב