בשבילי התבור

073-782-4224
בשבילי התבור מארגנת לכם טיולי שטח וימי כיף לקבוצות, משפחות וזוגות למרגלות התבור. נסיעה בנהיגה עצמית בין מטעי השקד, הזיתים וכרמי הגפנים בשילוב רחצה במעיין "שביל החמישה". הטיולים מתקיימים בכל שעות היממה - החל מטיולי זריחה המשלבים ארוחת בוקר ופיתות על הטאבון ועד טיולי שקיעה מיוחדים

בשבילי התבור מתמחים בטיולי שטח בנהיגה עצמית, אטרקציות לילדים, זוגות, משפחות, קבוצות וחברות. זה הזמן להתחבר לטבע בטיול מופלא ברכבי BAD-BOY! מול הנופים המרהיבים של הר התבור, נחל תבור ונחל יבנאל, מתקיימים טיולי שטח המשלבים נהיגה בתנאי שטח משתנים, עם הסברים מרתקים על הסביבה, הפסקת קפה והתרעננות במי המעיין "שביל החמישה" - טיולים המבטיחים גיבוש והנאה צרופה!

ראש השנה 2017
סיור מיוחד על גבי רכבי שטח  "bad- boy" בנהיגה עצמית למחלבת העדר, הכולל סיור במחלבה וליטוף. לאחר מכן ממשיכים עם טיול שטח מול הנופים המרהיבים של הר התבור, נחל תבור ונחל יבנאל, עם הסברים מרתקים על הסביבה, הפסקת קפה והתרעננות במי המעיין "שביל החמישה" ולאחר מכן סדנת פיתות בשטח: כולם יתנסו בהכנת הפיתות ויהנו מפיתה עם שוקולד או גבינה.
מתי: שלישי-רביעי, 30-31/5 | הסיורים יוצאים כל שעה עגולה בין השעות 10:00-18:00
משך הסיור: כ- 3 שעות | הנחה מיוחדת למשפחות (2 הורים + 2 ילדים): 30% הנחה: 400 ₪ לסיור (במקום 600 ₪)

המיוחדים שלנו

• טיול זריחה: יציאה לפני אור ראשון לעבר "החללית" שברמת סירין - נקודת תצפית שבה נוכל להנות מארוחת בוקר עשירה וקפה מבושל מול הזריחה. טיול ארוך מהרגיל.

• טיול שקיעה: טיול המשלב נהיגה באור ובחושך,הגעה לנקודת תצפית לעבר השקיעה, טיול מאתגר באווירה מיוחדת ולא שגרתית. אפשרות לסיום עם ארוחת ערב .

• טיול שקיעה לזוגות: טיול פרטי באווירה רומנטית הגעה לנקודת תצפית בשקיעה, טיול הכולל יין, גבינות  ופיקניק לאור הכוכבים.

• ימי גיבוש וכיף: טיולי קבוצות לאירועי גיבוש שונים: ימי הולדת, ימי כיף לחברות, מסיבות אירוסין בשטח וכו'. אפשר לשלב ארוחות מכל הסוגים, שיתופי פעולה עם אטרקציות ומסעדות נוספות באזור, יום כיף עם מתחם אירוח ובריכה פרטית המתאים לברביקיו וכו'.

שימו לב:

• היציאת לטיולי הזריחה מותנת בתיאום מראש והשתתפות של 4 כלים לפחות.

• הנהיגה ברכבי שטח מחייבת רישיון נהיגה בתוקף.

הוראות הגעה

כתובת: כפר קיש משק 26

למגיעים מכיוון עפולה לכיוון צפון: לאחר שעברתם את עפולה ממשיכים ישר על כביש 65 כ-15 דקות , לצומת גזית. בצומת גזית פונים ימינה לכביש 7276 כ-5 דקות, ובצומת הראשון פונים שמאלה לכפר קיש. בכפר קיש פונים שמאלה בכניסה למושב, ממשיכים ישר עד שפונים ימינה לרחוב הזית, ולאחר 100 מטר פונים שמאלה למשק 26- "בשבילי התבור".

למגיעים ממחלף גולני:הירידה ממחלף גולני לכיוון כפר תבור בכביש 65 נסיעה ישרה של 12 דקות לעבר צומת גזית למרגלות התבור ושם פונים שמאלה לכביש 7276. נסיעה של כ-5 דקות,  ובצומת הראשון פונים שמאלה לכפר קיש. בכפר קיש פונים שמאלה בכניסה למושב, ממשיכים ישר עד שפונים ימינה לרחוב הזית, ולאחר 100 מטר פונים שמאלה למשק 26- "בשבילי התבור".

שעות פתיחה

פתוח כל השבוע בתיאום מראש

מחירים

טיול לזוג- 300 ש"ח

טיול למשפחה- 350 ש"ח (זוג+ 2 ילדים)