גיאופן - המרכז לרכיבה מדברית

073-782-4026
בדרך לאילת או למכתשים עוצרים בגיאופן: טיולי אופניים לכל המשפחה! מסלולי רכיבה מסומנים לרכיבה עצמית, אופניי שטח איכותיות והשכרת אופניים. "קחו אופניים, מפה וקסדה וצאו לרכוב".

ברוכים הבאים לטיולי המדבר של גיאופן הצטרפו אלינו ותוכלו גם אתם לבלות וליהנות בטיולים המשלבים הנאה ואתגר עם נוף מדברי ארץ ישראלי.

השכרת אופניים
אופני הרים מדגם Hardrock של חברת ספשלייזד, מותאמים לרכיבה מהנה בשטח. כמו כן חברת גיאופן מציעה כסאות תינוק, אופני ילדים ונגרר במגוון מידות. הדרכה והובלה של מסלולים מרתקים ומאתגרים ברחבי הנגב, פעילויות לקבוצות, ימי גיבוש, מנהלות שטח לטיולים ולרוכבי
מגוון אפשרויות השכרה למשפחות מסלולי אופניים למשפחות.
מוצעים מסלולי רכיבה משעתיים מינימום.

ציוד לטיולים וקמפינג
בגיאופן תמצאו את כל הנחוץ לכם לשהייה מהנה בשטח.

ציוד לטיולים וקמפינג מורכב מהרבה פריטים, שכל אחד מהם חשוב ולעיתים גם קריטי. אם אתם נמצאים באמצע טיול ושכחתם חלק מהציוד בבית, תקפצו אלינו ותוכלו למצוא כמעט כל מה שחסר לכם: בגדי רכיבה, ערכות שתיה, מנשאים, בקבוקי שתיה, פנסים, גזיות, מגבות, כלי אוכל, תיקי רכיבה ועוד, כולל רעיונות מעניינים וטרנדים חדשים לציוד קמפינג ומחנאות.
חופשת אופניים משפחתית במלון בראשית
הנופים, האווירה, המשפחה, החוויה...

אופניים במלון בראשית - מלון בוטיק

מרכז רכיבה גדול ומפואר המציע אופניים איכותיות (שיכוך מלא) ,הדרכה,מסלולים לרכיבה עצמית,סדנאת טיפולים, לוקרים אישיים וכל מה שצריך להנאה מירבית ורכיבת שטח.
למשפחות אופניים מותאמות לילדים בכל הגילאים.

אנו מציעים - השכרת אופניים, רכיבה עצמית, רכיבה מודרכת, ערכות פיקניק
עוד המון חוויות והפתעות!

בקרו באתרינו: www.geofun.co.il

אנו מציעים פעילות מיוחדת לחג החנוכה, שריינו לעצמכם חוויה מיוחדת במינה:

או עשו לנו לייק בדף הפייסבוק >>

הוראות הגעה

כתובת: מדרשת בן גוריון

מצפון: עולים על כביש 6 ונוסעים דרך עוקף באר-שבע לכיוון מצפה רמון  (כביש 6 הופך לכביש 40). קצת אחרי צומת חלוקים פונים ימינה, עוברים את קיבוץ שדה בוקר - 3 ק"מ אחרי. ופונים שמאלה למדרשת בן גוריון - היכן שקבר בן גוריון.

מדרום: עולים על כביש 40 לכיוון מצפה רמון וכ-20 דקות מאוחר יותר פונים ימינה לתוך המדרשה.

שעות פתיחה

• ימים א' עד ו': 08:30-18:00
  • שבת: סגור או על בסיס הזמה מראש.