יקב צפרירים

073-782-4505
ביקור ביקב וטיול רגלי לחורבות וגתות עתיקות! יקב הבוטיק המשפחתי יקב צפרירים שוכן בלב עמק האלה ומציע חוויה מיוחדת המשלבת יין וסיורים במקום. בואו ליהנות מטעימות יין, סיור והסברים אודות ייצור היין בהווה ובעבר

מרכז המבקרים של יקב צפרירים פתוח עבור יחידים וקבוצות  (לצערנו אינו מתאים לילדים קטנים) במקום תוכלו ליהנות מהדרכת יין הכוללת טעימות יין, סיור והסברים אודות עשיית יין היום ובעבר, טעימת חביות וקניית יין. חבל עדולם הוא אזור יוצא דופן לטייל בו, ועל כן, שילוב של הדרכות היין עם סיור במקום מומלץ במיוחד.

עוד במקום:

• ימי גיבוש לחברות, ישיבות מנהלים, הרמות כוסית, מפגשי חברה,

• ניתן לרכוש מארזי יין לחגים ולאירועים שונים.

• ערבי יין עם מוזיקה חיה - התעדכנו באתר הבית שלנו

על היין שלנו:

יינות היקב מיוצרים מענבים הנבצרים ידנית בכרמים נבחרים, בסמוך ליקב בנחל האלה ובנחל חכליל. את היקב הקימו לורי ושייקה בשנת 2004 בחצר המשק שלהם מתוך החיבור החזק של שייקה ולורי לנוף ולהיסטוריה של האזור ואהבתם ליין. כ- 7000 בקבוקים של יין אדום ורוזה מיוצרים ביקב בשנה. יינות הזוכים לאהבה והכרה מקצועית גבוהה.

לגדל יין בכרם

השילוב של אדמה עשירה בגיר, מנות קור, אקלים יבש והבדלי הטמפרטורות עושים רק טוב לענבי היין הגדלים בעמקים הללו, ואכן, אלה ידועים באיכותם הגבוהה. הכרם שוכן  על גבעות סגלגלות המתנשאות לגובה של 350–400 מ' מעל פני הים וביניהן עמקי ואדיות צרים ובהם אדמת סחף מעורבת בגיר. מיקום הכרמים, ייחודיות הטרואר ותכונותיו הטבעיות המצוינות באים לידי ביטוי בטעמי היין.

הוראות הגעה

כתובת: מושב צפרירים משק 48

waze: יקב צפרירים

מאזור המרכז וירושלים: מכביש 1 יורדים במחלף שער הגיא לכביש 38 דרום (לכיוון בית שמש), חולפים על פני הכניסות לבית שמש ולרמת בית שמש, חולפים על פני צומת האלה (כ-15 ק"מ מדרום למחלף שער הגיא), וכ-2 ק"מ מדרום לצומת פונים שמאלה לכיוון צפרירים וגבעת ישעיהו (כביש 3544). לאחר כ-2 ק"מ מגיעים לשער מושב צפרירים, וממשיכים בתוכו לפי השילוט עד ליקב.

מבאר שבע והדרום: כביש 40, כביש 6, ירידה במחלף קרית גת לכיוון בית גוברין (מזרחה), הגעה לצומת נחושה ופניה צפונה לכביש 38 (לכיוון בית שמש וירושלים), לאחר כ-10 ק"מ פניה ימינה לכיוון צפרירים וגבעת ישעיהו (כביש 3544), לאחר כ-2 ק"מ מגיעים לשער מושב צפרירים. בתוך המושב שילוט עד ליקב.

מאשדוד ובנותיה: מצומת אשדוד מזרחה לצומת גדרה, דרומה על כביש 40 לצומת אחים (מסמיה), מזרחה לכביש 3, לאחר כחצי ק"מ פניה ימינה לכביש  383 לכיוון בית שמש וכפר מנחם, נסיעה של 15 ק"מ עד לצומת עזקה, פניה ימינה לכביש 38, חולפים על פני צומת האלה, כ-2 ק"מ מדרום לה פניה ימינה לכיוון צפרירים וגבעת ישעיהו (כביש 3544), לאחר כ-2 ק"מ מגיעים לשער מושב צפרירים. בתוך המושב שילוט עד ליקב.

מאשקלון ובנותיה: מצומת ברכיה על כביש 35, עוברים את צומת פלוגות, לאחר כ - 15 ק"מ מגיעים לצומת נחושה, פונים שמאלה לכביש 38 (לכיוון  בית שמש וירושלים), לאחר כ - 10 ק"מ פניה ימינה לכיוון צפרירים וגבעת ישעיהו (כביש 3544), לאחר כ - 2 ק"מ מגיעים לשער המושב. בתוך המושב שילוט צעד ליקב.

שעות פתיחה

שישי ושבת:  11:00 – 17:00 | ימי חול: בתיאום מראש בלבד.

מחירים

הפעילות ביקב כרוכה בתשלום, בהתאם לסוג ההזמנה.