החוף הירוק- כנרת

שתפו
החוף הירוק הנו חוף ציבורי, הפתוח לקהל ובשטחו חוף רחצה מוכרז עם שירותי הצלה. החוף מתאים למשפחות, לבילוי יומי או ללינת שטח – קמפינג. החוף מוכרז כחוף שקט, ללא מוזיקה רועשת וללא מנגלים. החוף מכוסה מרבדי דשא ירוק טבעי ועצים רבים ותיקים, הצובעים את החוף בירוק ומקנים לו מראה מרהיב. החוף נושא על דגלו את השמירה על משאבי הטבע והסביבה, ובו שירותים ואטרקציות ההופכים אותו למקום המושלם לנופש בראש שקט.

מה עושים בהחוף הירוק- כנרת?

החוף הירוק...

הוראות הגעה אל החוף הירוק- כנרת

צומת גולני נוסעים צפונה בכביש 65 עד לפנייה ימינה בצומת צלמון, ומשם ממשיכים מזרחה בכביש 7 לכיוון מגדל.
בצומת מגדל פונים שמאלה בכביש 90 לכיוון צפון.
אחרי כ-5 ק"מ פונים ימינה בצומת אתר ספיר וממשיכים מזרחה עוד כ-1 ק"מ עד החוף הירוק.
מצומת עמיעד ממשיכים על כביש 90 לכיוון הירידות אל הכנרת.
בצומת אתר ספיר פונים מזרחה וממשיכים עוד כ-1 ק"מ עד החוף הירוק.

לבאים בתחבורה הציבורית מת"א – אוטובוס אגד קו 841 ולבקש לרדת באתר ספיר.

חוות דעת על החוף הירוק- כנרת

צרו קשר עם החוף הירוק- כנרת

073-782-4218

מה עושים באזור החוף הירוק- כנרת

טוענים עבורך את המפה

אטרקציות מומלצות באזור החוף הירוק- כנרת

טרקטורוני כלנית

הדבר הבא בטיולי השטח בצפון, במושב כלנית, המתחם המוטורי טרקטורוני כלנית מזמין אתכם חובבי הא…

נקודות חן מומלצות באזור החוף הירוק- כנרת

עין נון

מעיין עין נון ממוקם בכניסה לישוב מגדל, שעל שפת הכנרת, צפונית לטבריה ולפני קיבוץ גינוסר. ני…

נבי שועייב

נבי-שועייב מיוחס על ידי הדרוזים ליתרו חותן משה. ההיסטוריה של המקום אתר נבי-שועייב נמצא מצפ…

אתרי קמפינג וחניוני לילה מומלצים באזור החוף הירוק- כנרת

החאן של אלירן

מתחם קמפינג בוטיק אינטימי ומפנק במושבה יבנאל, המאפשר לכם לצאת לחופשה נוחה בטבע מבלי לארוז…

מקומות לינה, צימרים ואירוח מומלצים באזור החוף הירוק- כנרת

אכסניית אנ"א כרי דשא

לחופה הצפון מערבי של הכנרת, בינות עצי דקלים ומדשאות ירוקות, בנויה כחאן סביב חצר פנימית קס…

חוות עמק הבוסתנים

בחווה יפה ומבודדת, הממוקמת כ-10 דקות נסיעה מראש פינה, מחכות לכם שתי יחידות אירוח בסגנון המ…

אכסניית אנ"א פוריה

אכסנית אנ"א פוריה יושבת על פינת נוף יפה להפליא על צלעו המזרחי של הר פוריה, בראש מדרון המשק…

מסלולים מומלצים באזור החוף הירוק- כנרת

הר ארבל - מסלולים לטיול

שתי נקודות היסטוריות מרשימות ויפות נמצאות אחת בסמוך לשנייה, מעל ימת הכנרת. בראשונה התרחש ב…

מסעדות מומלצות באזור החוף הירוק- כנרת

מסעדת איסקנדר

על גדות נהר הירדן , בלבה של חורשה ירוקה המוקפת הרים, יוצאת מידי יום לדרך חוויה קולינארית מ…