פארק אתגרי: ויטמין שיא

073-782-3079
פארק אתגרי בירוחם המומחה בפעילויות ייחודיות וחווייתיות לקבוצות. גיבוש ,חוויה, שיתוף פעולה ועבודת צוות העוסקת בתכני חינוך, חברה וערכים כמו מנהיגות, כוח רצון, כוח של קבוצה ועוד. הפעילות מיועדת לבתי ספר, מנהלים, משפחות ואנשי חינוך. הפעילויות מועברות גם ברחבי הארץ לבחירתכם

חברת ויטמין שיא מעבירה פעילויות חווייתיות ואתגריות בעזרת פעילויות ODT, מתקני אתגר, שיח משותף ועוד, המשתתפים מגיעים דרך החוויה של גיבוש שיתוף פעולה ועבודת צוות לשיאי היכולות והעצמה של היחיד והקבוצה. עבודה על  כבוד הדדי, ראיית האחר , התחשבות בזולת , מנהיגות ,פיתוח אישי, העצמת היחיד והקבוצה, ועוד. פעילות ODT ניתן להפעיל בחצר בית הספר בפארק במסגרת טיול או בשטח . בפארק תהנו מפארק משחקים אתגרי לכל הגילאים, מתקני odt, חדר סדנאות וקיר טיפוס.

ויטמין שיא תתאים לכם את יום הכיף לו ציפיתם:

יום כיף לכל המשפחה
בשביל ההורה, חיזוק תחושת החיבור והפוגה קלה מהשגרה, בשביל הילדים אטרקציה מדהימה. מתאים גם לאירועים משפחתיים.

טיולי אופניים באווירה מדברית
ניווט ורכיבת אופניים בשטח, ניווט אופניים בשילוב מתקנים אתגריים ומגוון מסלולים המשלבים נוף המדברי, מים וירוק.

ימי גיבוש ופעילויות מותאמות

• גיבוש לכיתות, קבוצות לימוד וקייטנות
    יום גיבוש שיחזק את הבסיס להצלחה בתחום הלימודי והחברתי של התלמידים, שבסוף יצאו מאושרים מחוברים ומלאי מוטיבציה.

• גיבוש צוותי עבודה לארגונים וחברות
    יום כיף שישפר את האווירה בסביבת העבודה והקשרים בין העובדים, הכולל ארוחת בוקר וצהריים.

• גיבוש צוותי מורים, מרצים ומנהלים
    לשבירת שגרה, הרמת המורל וארגז כלים יעיל להתנהלות היומיומית.

• פעילויות ייחודיות לצבא
    חוויה ספורטיבית המפתחת כישורים חברתיים ומיומנויות ניהול ומנהיגות.

הוראות הגעה

כתובת: מבנה הכניסה-אגם ירוחם

כניסה לפארק אגם ירוחם.

• לבאים מצפון: כביש 6 הופך ל 40 דרומה עד צומת הנגב, פונים שמאלה וממשיכים ישר עד שמגיעים לצומת T, פונים ימינה וממשיכים עד כיכר הכניסה לירוחם, בכיכק פונים ימינה ונכנסים מיד לחנייה בצד ימין.

• לבאים מדרום: על כביש 204 מכיווןצומת חלוקים נוסעים צפונה עד לכיכר הכניסה לירוחם בכיכר שמאלה ומיד ימינה לחנייה.